Plånbok återfunnen

2007-11-19 @ 21:40:07

Äntligen har jag och Linda åkt och hämtat min plånbok. Dte var skönt. Lite mindre ångest nu iaf.
Kvällen har tillbringats i stallet och efteråt så hämtade vi min plånbok och åkte förbi affären. Linda skulle dit och herre gud nu ska jag synda igen. Jag blev ju sååå sugen på chips och dipp att dte inte gick att hålla sig från det. Dock var det lite hemskt eftersom att linda och jag såg ut som vi gjorde helt stalliga och dana och såklart så hände det som vi inte hoppats på! Jo vi träffar på några vi känner! jajja men kan väll ge världesn största problem titeln till dom svältande barnen i afrika då. Förresten jag har vart io afrika men jag såg då inga hungriga barn? Hade dom precis ätit då eller är allt bara en skröna? Ja det tåls att tänka på.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och trycka i mig chippan o dippan till DH sen ska jag städa mitt rum så mamma blir glad.

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0