Personkemi

2007-11-26 @ 19:07:10

Det är helt sjuk att man kan träfa en person som det bara klickar med. Jag har råkat ut för det en gång hittils i mitt liv och varenda gång jag träffar den människan så känns det i hela kroppen,det känns nästan som ett hårt slag i magen. Det är precis som det beskrivs i böcker osv att det slår blixtrar omkring en och att resten av världen bara står still. Första gången jag träffade den här personen så visste jag ju såklart inte vad vi skulle utveckla för relation till varandra men ändå på något sät så var det bara som menat att vi skulle träfafs och utveckla det vi har idag. Alltså det kvittar verkligen om vi inte har träffat på ett tag så är spänningen lika hög emellan oss när vi ses igen. Det är liksom något i luften i mellan den personen och mig. Jag undrar varför det bara blir så med några människro som man träffar. För jagoch en här personen har verkligen ingetning gemensamt egentligen, vi tycker inte om samma saker och har inte samma intressen eller något utan det är bara just den där spänningen som vi har gemesamt, Den här spänningen och kemin emellan oss gör också så att jag är glad varend ång jag är i dens närhet och jag skulle kuna tillbringa all min tid med den här personen bara för att det känns så bra och man trivs så bra i dess sällskap. Jag är nästan helt säker på att om vi inte skulle ses på några år och skulle träffa varandra i en annan stad bland massa människor så skulle vi bara kunna känna av att den andra personen var där på grund av all spänning och för att man blir så glad och upprymd av den andra personen. Och om någon skulle ta kort på oss så skulle det inte förvåna mig om man skulle se blitxtrar emellan och runt oss.


Undra varför det just blir såhär med några människor? Om det är någon som har någon teroi om det så får den gärna dela med sig av den.  För jag skulle gärna vilja veta varför?

Antar att ni är rätt nyfikna på vem denna personen är nu men då fr ni vara det för det avslöjas inte. Dock så tror jag att några redan har listat ut vem denna mystiska perosn kan vara ;)

Sarah

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: yes sam ekonomi :) du med elr ?=)

2007-11-26 @ 19:20:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

Svar: jasså mysigt :) sj kommer jag ha ett år kvar!

2007-11-26 @ 19:35:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

Svar: nej inte så mkt faktiskt, vill resa :)du?

2007-11-26 @ 20:23:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Snigel Of Course

Jag tror jag vet..haha nää
jag vet :D

2007-11-26 @ 21:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0