Pank

2007-11-21 @ 20:01:17
Jag är pank ge mej ett jobb nu!
Eller nej förresten ge mej pengar!

Jag har precis duschat ur hårinpackningen så nu ska jag bara torka lite sedan ska jag städa mitt rum för jag får nog besök? Eller så ska jag besöka. Men i vilket fall som helst så måste jag städa! Det ser ut som kriget. Om det bli rtid över sen innan jag fårmanligt besök eller ger kvinnligt besök så ska jag plugga lite rättskunskap, har ju som sagt prov på fredag och har intebörjat plugga än och det är just därför som jag ska vara "sjuk" imorgon och vara hemma från skolan. Ska fråga om anders vill ha städat imorgon med så att jag får lite pengar. Vill ju gå på Mange i helgen men jag är ju pank så vi får se hur det blir med det.

Recension av gårdagen kommer senare. Men kan säga att det blev mycket skratt och idiot shoppning på gina där jag hade present kort som jag hade glömt bort :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0