ovanligt

2007-11-14 @ 23:08:08
Ovanligt att min kudde blir blöt? Nej skulle inte tro det. Så mycket salt som det finns i den kudden nu så borde jag kunna göra ett eget hav.

Var är han där uppe när jag mest behöver honom? Var är mannen i mitt liv när jag mest behöver honom? 
Mannen i mitt liv kom och trösta mej!?

Får se hur morgondagen artar sig. Om den artar sig blir jag glad. Annars blir det nog sista gången jag slår nummret på mycket länge. Varför skriver jag egentigen ens så när jag vet att det inte kommer bli så? Jag försöker intala mig att e är bättre så. det är det ju med! varför kan jag inte bara göra så då? Om min tele ska gå sönder helt någon dag så kan jag lova att det är imorgon! Snälla tele gör det! Vet bara inte vart jag ska gömma hem telefonerna så att jag inte ringer ifrån dom. Nej det var en dålig idé får helt enkelt hoppas på att jag får ett inkommande samtal istället. Annars kan dt bli bergvägg eller nej jag menade sjön haha! Tur då att jag kan göra mitt eget hav av min kudde och lite vatten.

Fortsättning följer av mitt intressanta liv. Frågan är vad ni ser för nöje i att läsa min depprimerande blogg?

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0