NP

2007-11-13 @ 11:21:03
Förlåt att jag inte bloggat på några dagar. Det har vart rätt mycket nu ett tag.
Är precis hemkommen från NP i Svenska. Uppsattsen, det gick baj dåligt! Alla andra år när man har gjort NP så har jag alltid känt ah det här vill jag skriva om. Men den här gången fanns det verkligen inget! Så det slutade med att jag skrev om Drömmars betydelse ljög ihop en liten dröm där o grejs. Så vi få väll se vad det blir för resultat, hoppas inte på alltför mycket men visst vore det kul att leva upp till A kursens betyg.
Dagen idag kommer bestå av plugg, plugg och åter plugg. Ska ha Ekonomi prov imorgon med henrietta, et är svårt ryktas det om. Bokföring tror jag et handlade om, som ni ser så har jag nte ens öppnat böckerna än. Tur att man har läshuvud iaf! För jag pluggar alltid bara sista dagen.

Nej dags att slå upp böckerna. Beskrivning av helgen kommer kanske senae om jag måste ta paus i pluggandet. Annars för er som har facebook så finns bilderna upplagda där. På SarahHenrysson. Bara att besöka! Bilderna kommer så småning om ut på Bilddagboken med. men som sagt myckt plugg nu så det kommer så småning om

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0