Mobiltelefon hittad

2007-11-23 @ 14:55:19
Götttt! :D min mobil är hittad dock inte återfunnen men jag vet vart den är :) Den låg minsann på kära stadshotellet ;D Guuud vad jag äälskar dom tappra själarna som hittade min kära mobil. Den kommer antagligen hämtas senare ikväll så då är det bara att ringa mig igen!

Nu har jag precis vart inne och städat hos Anders och nu så ska jag lägga mig i soffan med min diskvatten fyllda tröja och glo lite på OTH innan Linda ringer o säger attt vi ska till stallet.

Varför bloggar jag fortfarande? :/ Åh jag som älskar at blogga kommer aldrig kunna slita mej från det! Jag skriver ju inlägg flera ggr om dagen ju! Antingen får jag skaffa en ny blogg och göra så inte obehöriga får reda på adressen eller så får jag skriva mindre personligt... Vad tycker ni låter som den bäst iden?

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0