Måndag

2007-11-26 @ 18:44:07
Jaha då var det en ny pluggdag på gång då. Men jag har bara mig själv att skylla för at jag har skjutit upp Rättskunkspas provet så länge. Men det ska iaf göras imorgon!
Vaknade ju upp hos Magnus imorse och det var ju nte med pigga ögon iaf! Länge sen jag har vart så trött! Blev ju ent igår med tanke på all tvspel och sen blev det ju Svensson Svensson när vi kom hem till magnus. Fcik iaf min efterlängtade belöning för att jag väntade så snällt på att han skulle vinna spelet. Massagen var behövlig och riktigt skön! Fast magnus hade nog behövt den mer eftersom att han har typ ryggskott.Det började igår hos konke  och sedan blev det bara värre. Så blev det också  med mitt magont. Fick ont i magen igår morse, det typ hugger till ibland typ vid högra höftbenet men det gårt över så fort jag rör på mig? Börjar fundera på om det är gud som hjälper mig med bantningen? Som förövrigt är påväg rätt åt helvete, För i Fredags så blev jag och Linda erbjödna att bära upp massa "godis" kartonger upp från ridskolan till baracken och för det skulle vi få 2 varsinna lådor, vi valde då såklart dfom extremt goda Choklad bollar (kallat negerbllar om ni vill) och Lillans lösgodis. Jag som egentligen inte tycker om varken bollar eller godis tycker verkligen det är jätte gott! Men tyvärr kommer dom ifrån ett sånt ställe som man bara man köpa om man ska ha att sälja inom föreningar eller så. Men om ni nu vet någon förening som säljer eller om eran förening vill tjäna pengar så rekomenderar jag starkt att köpa Lillans lösgodis eller mammas chokladbollar. Dom är utsökta!
Nog om feta sig. Dagen idag fortsatte sedan med att jag åkte hem och sov en timme och såg på de 3 nya avsnitten av andra avenyn som var tvunget att avslutas så spännande så att jag typ dör av nyfikenhet! Sen åkte jag upp till stallet och nu sitter jag här och MOFFLAR i mig lite godis och bollar. Måste faktiskt ladda upp inför pluggkvällen som komma skall.

Helgen som har varit har vart sådär. Lite mindre perfekt än dom 2 förra men det här var perfek på sitt eget lilla vis :)
I fredags så såg jag på idol och undrar vad svenska folket håller på med?1 Hallå Daniel som jag var helt bombsäker på skulle dela finalplatsen med Amanda åkte ut! SKAMLIGT ! När ska denna jävla Andreas åka ut? Han skämmer ut idol! Och om han vinner ska jag svära på att aldrig mer se på ett enda idol avsnitt. Dock sa jag så om Melodifestivalen när Lordi var med och om dom skulle vinna så skulle jag aldrig mer se på melodifestivalen, men dtegiock ju inte att hålla sig ifrån så vi får väll se hur det går men man blir ju så frustrerad! Sen efter idol gjorde jag mej lite iordning och åkte och hämtade min mobil med Linda, sen åkte vi hem till henne och såg på tv och åt chips o dipp (BANTNINGEN?)  Sen så tog jag dfs bussen mot högbeerg och sov där.
Lördagen blev det middag hos pappa som var mycket trevligt sen blev det hem till Forssman och sedan vidare till Mange.Och hör och häpna så hade jag så otroligt tråkigt så att jag gick ut kl 1 och gick vidare till Hotellet där elvis jobbade. Vi satt och splade fotbolls spel, umgicks och sov hela natten. Kan ju inte säga att jag klagade då iaf. Kom hem klampandes där kl 7 på morgonen när elvis tillslut slutade och skjutsade hem mig och Bonne.

Söndagen och resten vet ni redan :)

Sarah

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: jasså skönt att höra :) nej rättskunskap läser jag nästa termin!

2007-11-26 @ 18:54:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0