Lördag - Statt

2007-11-13 @ 17:58:50
Var inget festsugen överhuvudtaget och jag hade ont i hela kroppen och kände mej typ sjuk. Men kan jag hållla mej? Nej inte så väldigt sent typ halv 10 bar det av till kölven för förfest med Linda mfl. Än än gång spårade det ur med hjälp av en strumpa och lite dressing haha! Blev sådä helt perfekt påverkad av alkoholen och hade så otroligt kul på statt med! Sen efter statt så beslöt jag mig för att sova i dfs och skulle då gå upp till bussen där jag träffade på Johan som gjorde mej sällskap på bussen. Men jag är inge cp förde? haha! Vänta bara till napa! ;D
Sen had ejag och magnus mysigt till svensson svensson och efter bara en liten stund somnade jag helt utmattad efter 2 dagar fyllda med roligheter och fest =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0