kvällen

2007-11-06 @ 19:18:08
Men åh..
Pratade med Magnus nyss och fick då höra at han inte kommer kunna dyka in fören typ 10. Jävla hurtbulle sa jag då förv ad tror ni han ska göra jo träna! Alltså jag kommer bli 10 kg lättare av att bara prata om allt tränande! Målvikten här kommer jag!
Men nu ska jag snart iväg och betala sälen resan sen kanske det lir en titt hos frida eller så blir det inte det. Måste göra baj engelskan också, det gillar vi inte!  8-4 dag imorgon det gillar vi heller inte! Kan ju inte vara uppe länge och mysa ikväll då ju och det gillar vi absolut inte! Nu när min tv är lagad och allt :) Det gillar vi dock skarpt! Det enda som fattas nu är att antenn gubben ska komma och göra så att vi få tillbaka alla kanalerna. Det gillar vi också! Antenn gubben kom!

Jag tycker allt att jag har börjat komma i form med bloggandet nu igen. Attans där blev det ett träningsord igen, jag kommer bli lätt som en fjäder snart!

Nej dags att finslipa lite på mitt face så jag er någorlunda ut mot det snygga sällskapet.


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0