Hurtbulle

2007-11-06 @ 14:30:12
Jag blir riktigt imponerad av mej själv faktiskt. För Sarah gick faktisk upp tidigare idag bara för att hinna gå ut och gå 40 min innan frukost!? Och sdan för att kunna gå till skolan. NU har det hänt ngt. Undra om jag har feber möjligtvis? Nu ska ni höra här också, för jag gick tom hem från skolan och nu ska ni få höra igen DET HAR REGNAT varenda gång jag har tagit mina promenader! Såvem tror ni såg ut som en slickad katt med krullhår idag i skolan? Ni få 3 gissningar. Dom som gissade på Sarah GrATTIS till er.

Idag ska sälen äntligen betalas! Eller betalningen är väll inge rolig och något som man längtar efter men då slipper jag ha ångest längre för att mitt nyår ska bli blaj. Så nu bär det iaf av till Sälen och Tandådalen under nyår. Sällskapet kommer bestå av Emelie, Frida, Cissi, Jessica, Sanda och självklart mej sälv =)

Stallet nu...

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0