Hoppla

2007-11-27 @ 18:24:11
Är på riktigt bra humör och helt mör i kroppen. Fick efter mycket längtan hoppa lite idag. Dte gick urbra och rebus var faktiskt riktigt pigg och på hugget! SÅ han bockade och hade sig. Och eftesom det var första gången på länge vi hoppat och för at han har vart så seg och så et tag så lät jag onom hållas så vi skttade runt där inne i ridhuset. Men det ärsta av allt är att när jag precis hade hoppat av så kliver en viss person in genom ridhusdörren och ska rida. Ni förstår det är såhär att det finns en viss person där uppe som jag och Linda och typ resten av alla som står uppe på ridskolan tycker väldigt illa om. Vi kan kalla henne 12 åringen för att hon beter sig precis som om hon vore 12 fast hon är över 18. Det är helt sjukt vad barnslig och helt motbjudande den människan är! jaja nog om den personen.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan ska jag kolla på ett avsnitt av greys och vänta på att Elvis hör av sig. Kanske blir en film där ikväll :) Hoppas så :)

Nyss var Frida här också och skulle skriva refeat men det blev inet riktigt så utan vi pratade mest och snokade runt lite o sånt.

Duschen kallar

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0