Hemma

2007-11-14 @ 14:58:10
Skolan gick relativt bra och vi hade bara ett kort läxförhör om offentliga sketorn på Internationella ekonomin och sedan (ingen Eng konversation) Markus var inte där så då är inte vi heller där. Jag och mina kära klassisar ;D

Debet och kredit gick också bra (TROR JAG?) jag jobbade ju faktiskt med att kontera (för er som inte vet vad det är så synd för er eller snarare tur! för det är baj tråkigt) hela sommaren på pappas jobb. Det var ju typ det enda jag fick göra och hade att göra om dagarna så idag tackar jag min kära far för dom tråkiga arbetsuppgifterna. Tacka pappa för MVG? ;D Just nu håller för övrigt pappas föredetta chef på och krashlanda vilken sekund som helst i vårat hus med sitt flygpålan! Han flyger så nära och göra massa loopar och störtdykningar med det stackars fordonet så vilken sekund som helst förväntar jag mig att han ska komma in o fråga efter en kopp kaffe (när du får oväntat besök) Fast det är ju inte oväntat eftersom att jag redan vet hans öde. 
Nej men hejsan Dan. Är allt bra? Får det lov att vara en kopp?

Jag kan inte bestämma mej om helgen :/ Vill spara pengar och jag vill festa och jag vill mysa :/ hur ska jag göra?

Sov dags en stund nu.
Förresten ska jag till tandis imorgon och kolla mina tänder. Sen är det wolly boll (STAVAS?) turnering i skolan. så imorgon blir det söfte kötten ;D

Amen mannen i mitt liv! Komma på kopp kaffe du med? Nej just det du gillör ju bara The. My bad.

Sarah
 

Kommentarer
Postat av: Snigel Of Course

Spara pengar? Sarah VILKA pengar ska du spara?

2007-11-14 @ 20:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0