Fredag

2007-11-30 @ 18:17:27

Sitter här nu och sorterar låtar som jag laddat ner. Härligt med nya färska låtar till datorn :) Eller dom flesta är gammla som man inte hört på ett tag eller som jag aldrig haft på datorn men ändå ;D Snart ska jag hoppa in i duschen och sen gå in till Anders och städa lite får se om jag hinner färdigt med allt för kl 8 ska jag vara färdig för då kommer Linda och hämtar mig för då ska vi till Red Brick och äta mat :) Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på.
Har hoppat idag med, dock inet på reban men på Mango och Bellmondo Dte gick jätte bra med båda , hoppar ju inte så högt med dom men ändå :) Haha nu ska ni få höra vad gammel farbrorna ska få göra med. Dom ska få va med i Km:et också. Bara för skojs skull liksom eftersom det är 1m och det klarar dom ju lätt. Kan bli kul för dom stackars dressys tönts hästarna ;)

Nej duschen nu

Sarah


Kommentarer
Postat av: .......

dyslexi?

2007-11-30 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0