Fredag - Avskedsfest

2007-11-13 @ 17:49:15
 
Kvällen började hos den här bryden.  Kom dit vid 6 och stannade där till typ? Jaud kanske 9 eller något. Tidsuppfattningen började försvinna efter någon timme sisådär
.
 Det var jag och dom här stjärnorna som sedan tog oss vidare hem till den här pöjken

Där var festen i full gång och det blev ju inte värre stämning när vi kom direkt. En djävulsanka hade jag och jossan riktigtkul med!

Sen började kvällen små smått spåra ur och vi tog oss efter mycket om och men och påhälsning på sibylla för at få n cola för en puss på kinden "Inte ta kort, lägga ut på efterfesten" HAha det hade nog inte vart någon större risk ;D Sen så tog vi oss iaf en promenad bort mot wickan, jag johanna och jossan. Någon råkade läga sig i en häck?

Efter wickan var det dags att säga hejdå till pöjkera som skulle till Thailand dagern därpå och ag blev lite irriterad på en människa som verkligen förtjänade så han fick en välförtjänt cola över sig! ;D Jag var stolt och gick med lätta steg hem efter en otroligt mycket lyckad och bra kväll!

Dock kommer jag sakna dom här två. Även om vi inte umgåtts sådä jätte mycket så är ni dom som man alltid har roligt med och Karlskoga är inte karlskoga utan er. Hoppas ni får det bra!


"Knock knock knocking on heavens door"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0