Frågan är

2007-11-29 @ 10:40:11
Varför alla ska vara så avundsjuka och försöka förstöra allt så fort jag ska göra något?
När jag fick Rebus så stack det i ögonen på folk och folk pratade så mycket skit och ljög om att jag skenade med min häst på asfalt, att jag inte klarade av honom osv osv Det är inte kul att höra som ung tonåring när man ännu inte hittat sig själv och är osäker på allt man gör. Sen fortsatte det när jag och Elvis blev tillsamans, under hela vårat förhållande var det alltid något rykte som jag att tex jag hade gjort det och det och han hade gjort si och så. Och i början lyssnade man ju lite grann på ryktena för man vill ju inte bli sårad men tillslut var det bara att ignorera det för man märkte snabbt att dom inte var sanna för fem öre. Och inte nog med att det var rykten så trodde tydligen folk att vi inte var seriösa eller något för jag har nog aldrig vart med om så många tjejer som ringer o frågar om han kan sova hos dom osv. Även om jag kunde stå o vänta på evis efter han hade vart ute någon gång så kunde det komma fram tjejer som försökte dra med han hem typ? Nej nu kanske jag överdrev lite men ni fattar? Och nu när jag träffar Magnus så är det precis samma sak! Vissa personer tvingar med han in på toan o sätter sig gränsle över han och försöker pussa honom. Andra försöker uttrycka sina åsikter via sms och msn och snokar runt om vi är tsm eller inte? Har du med det att göra ens en gång?.  Och jag vet inte hur många gånger jag har hört rykten redan om Magnus, men nu torr jag inte på ett enda rykte längre för jag är trött på folk som ska förstöra! Och en sak till som jag kommer på just nu som jag fick reda på bara fö någon vecka sedan. Att jag har blivit kallad snobb?! Bla för att jag bor i det huset jag gör. Hallå?! Jag om någon är väll inte snobb eller?!
Dom här sakerna är väll dom största sakerna som jag kommer på just nu som har hänt, men det finns fler saker som folk gör av bara avundsjuka!
Jag förstår inte ritkigt varför man inte bara kan vara glad för någon annans skull? Utan att man måste hålla på och förstöra och sprida falska rykten osv. Jag menar ingen mår väll bra av att någon annan mår dåligt eller? Jag kanske har fel? Varför kan folk inte bara acceptera att mitt är mitt och ditt är ditt? Jag tror nog att alla har sina egna problem och inte behöver få några extra pga att någons avundsjuka har tagt överhanden för dennes handlande.

Hoppas det här gav er en riktig tankeställare ni där ute som vet att ni förstör för någon annan vad glada för det ni har istället och försök inte ta det jag eller någon annan har.

Sarah

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken tur sarah att du var med på den där festen så att du verkligen vet att jag tvingade in honom på toan menar jag! Det verkar som att du tror att du vet ganska mycket.. Men du, på tal om att försöka förstöra, du har aldrig förstört för någon va? Inte ljugit heller? Om du håller dig till ditt så håller jag mig till mitt! Överens?

2007-11-29 @ 19:35:09
URL: http://Bluue.blogg.se
Postat av: Jennifer

Okey du säger att du inte hade gjort ngt med honom när du hade sagt det där, men då säger jag som du, "varför säger alla så då?" Förresten, du skriver att du inte tror på rykten, då försa du dig ju just "Alla som var på festen säger ju så" och då tar du för givet att "jo men så var det".. Ett rykte! Jag tror inte du är intresserad av att höra hur det egentligen var, du skulle inte tro på mig iallafall eftersom du nu har valt att tro på ryktet och även skriver öppet om ryktet i din blogg när du påstår att du inte lyssnar på rykten! Du har även påstått att du tycker inte om när folk pratar bakom ryggen, man ska väl ta det öga mot öga, är det inte det du har sagt? Ändå skriver du om mig i din blogg?

2007-11-29 @ 20:36:09
Postat av: Jennifer

Då undrar jag vad jag skulle ha sagt för att tvinga honom? Jag har hört att det krävs ganska mycket till att tvinga en person med tanke på att alla har ett eget val? Jaja, fattar bara inte varför du skulle skriva något i din blogg som du inte har all fakta till?

2007-11-29 @ 20:59:28
Postat av: Anonym

Ja du skriver att du får TRO på vad du vill. Men du vet ju fortfarande inte säkert om det är sant? Vilket det inte är.. Men du har ju valt att tro så, så varsågod, kan inte jag övertyga dig så är det bara synd. Tro vad du vill, men jag undrar hur flera kunde bekräfta att det var så när det bara var han och jag som pratade? Det är ju jag som är boven i det här jag som "förstör allt" förstår att det låter bra men ibland kanske man ska tänka på om det folk säger verkligen är sant. Förresten har jag inte sagt att det är ditt fel att det är slut mellan mig och magnus, frågade bara om du aldrig har förstört för någon annan? Då syftade jag inte på oss 2. Varför skulle jag vilja förstöra för er? Har ingen anledning till det!

2007-11-29 @ 21:23:55
URL: http://Jennifer
Postat av: Jennifer

Men vad äre nu du säger? Försöker jag träffa magnus fortfarande? Jag träffar ju en annan kille!? Varför skulle jag då vilja träffa honom? Och herregud, jag försöker väl ändå inte förstöra! Jag försöker förstå varför du skriver saker som du inte har all fakta till. Vad är det jag förstör för mig själv? Och vem avgör det? Du eller jag?

2007-11-29 @ 22:06:08
Postat av: Jennifer

Men bestämmer du vad magnus tycker om mig? och är det din uppgift att förmedla det till mig? Han har väl egen mun och ett eget tänkande?! Hur lång tid tillbaka i tiden har du gått egentligen med tanke på det där med film o grejer?
Vill inte bårka undrade bara från början varför du tar upp sånna där saker i bloggen som du inte vet helt säkert om. Men jag ringer och frågar magnus vad han har sagt, för jag vill veta vad han säger för det här förvånar mig..

2007-11-29 @ 22:16:19
Postat av: Jennifer

Nej jag hittar inte på lite eget, du skrev ju "han tycker väl kanske inte mer om dig för att du gör så" och då skrev jag är det du som bestämmer det? Inte mer än så, jaja.

2007-11-29 @ 22:38:31
URL: http://Bluue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0