Fotbolls tv spel

2007-11-26 @ 01:21:10
Ah dte har jag typ fått nog av dne här helgen. Sitter ju nu här med Konke och Magnus och ser på när dom spelar fotbolkls spel. Typ Fifa 07 eller något sånt. Jag som förövrigt suger så mkt på tv spel över huvudtaget och speciellt då på fotbolls spel. Natten till idag tillbringades på hotellet med Elvis och dåp blkev det också fotbolls spel fats på xbox, det var faktiskt rättt så kul då för jag lyckades tom göra mål och ta några straffar! Synd att vara stolt ibland med.  ;D
Gårdagen var typ baj tråkig ända till jag kom till hotellet. Då blev det mycket trtevligt istället =) Kom ju hem och fick lägga mej kl 7 i morse. Sen har jag bara legat och sett på Greys Anatomy som är riktigt bra! Och sen var jag i stallet en stund och red med Linda. Sen direkt när jag kom hem nästan så ringde magnus och frågad eom jag ville komma hit. Och jag är ju aldrig ngn toffla va?! ;D Men han är ju skylldig mej massage nuy bara för att jag så snällt sitter här och socialar mig med dom när dom spelar.

Men nu äre dags att åka ut till Högberg och nanna lite. Kommer säkert bli lite Svensson Svensson också.
Lovar att uppdatera mer imorgon när jag har mer tid. har massa saker att skriva om

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0