EMO Sarah

2007-11-27 @ 23:09:51
Ja okej jag erkänner. Jag är lite emo ibland! Men vad gör det om 100 år? som en en gång trälen lover skulle ha sagt.
Nu har även den här dagen gått till ände och vad har jag gjort för vettigt? Nej inget?! Eller jag har vilat upp mig och det är ju vettigt :) Blev inget kändisträffande idag för han kom hem precis från jobbet och ska upp och jobba kl 7 imorgon bitti?! Vem orkar? jajja nu blir det iaf ett GA avsnitt och sedan försöka sova. Men med tanke på att jag somnade en stund förut innan Magnus ringde så är det mest troligt att d kommer bli lika sent som igår. Och hur ska det gå när helvetes onsdagen närmar sig?! som består av konstanta lektioner från 8-4. Jag kommer dö?! SOm tur är ska jag bara skritta imorgon så jag kan sova lite innan stallet om det behövs. Men sen på kvällen måste jag hitta på ngt vettigt annatrs går jag under av leda! Vill jag inte mysa så säg?!

GA kallar.
Natti Natti gott folk
Sarah

Kommentarer
Postat av: Snigel Of Course

jag vill mysa med dig ;)

2007-11-27 @ 23:24:30
Postat av: Snigel Of Course

alla vet btw att de e Emo.. skär dig i armarna, går med trasiga kläder och mest svart..ja du..Jag vet varför dina killar hamnar hos mig ;)
haha (L)

2007-11-28 @ 00:28:07
URL: http://www.sniigeel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0