Djurvän

2007-11-07 @ 08:33:14

Dagens goda gärning är avklarad ;D
Vaknade upp bredvid magnus imorse, finns nog inget bättre än att vakna upp med någon som håller om en. Men jag gick iaf upp efter mycket om och men och började göra mej iordning, men mitt badrum har en tendens att bli ganska varmt när man har fönat håret och satt på plattången så jag tog initiativet att öppna ytterdörren så det skulle komma in lite svalare luft ja vad tror ni händer då?! Jo ena katten kommer insläpandes på en råtta! Eller nej nu överdrev jag lite eller fick beslutsångest som magnus sa för det var faktiskt bara en mus. Och hur söt var den inte sen. Såklart tyckte jag så ivinnerligt synd om den som vars öde skulle sluta i kattens mage. Och som den djurvän som jag faktiskt är och inte kan se ett stackars oskyldigt djur lida bar ut katten ur huset och räddade den mycket rädda men dock förvånasnvärt oskadd från sitt grymma öde. Han fick tillsvidare hyra in sej i våran källare. Okej gott folk jag vet att möss är skadedjur och att ingen vill ha dom inne hos sej. Men jag kunde bara inte stå och se på när den söta saken blev uppäten av en hemsk katt. Så det var dagens goda gärning. Kanske gud förlåter mej för allt dumt jag gjort när jag är sån djurvän ;D

Nej dags att ta tag i Turismen nu, ska skriva om Koh Samui som charterresemål. Sen i em är det dags för färgning av håret igen. Får se vad det resulterar i. Kanske ljusa slingor eller kanske mörkt igen. Den som lever får se. Mitt hår skulle iaf må bäst av att bli mörkt igen men det är ingen som kan förstå hur mycket jag saknar mitt blonda hår.

Jag bävar och längtar efter fredagen kul att festa gärnet dagen innan man ska upp och presentera svenska nationella för hela öppet hus :/ jajja dom måste ju veta vad som väntar en hhård gymnasie tid dom stackars 92:erna. Jag har bara 125 skoldagar kvar ;D Yey! Får räkna bort lite svinn dagar med som tex 5 dagar för Napa. Så max 120 dagar i skolan kvar! ;D

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0