"Blandning mellan gult & Rött"

2007-11-14 @ 20:39:12
Jag har fått sniiigel att nästan spy. Okej det var äckligt men sånt är livet...

Som Linda så roligt kommenterade att "vilka pengar ska du spara?" så blir det nog så att det blir utgång iaf på lördag. Den som är förvånad? ropar JA!

Ah okej det var dödstyst. Jag förstog det... dock finns det en liten chans att det inte blir något. Om jag helldre lyckas få en myskväll så köper jag den! Men vad förväntar jag mej? Åh jag som ville ha en lika toppenhelg som förra helgen. Ja okej sarah gå inte händelserna i förväg, det är du bra på. Förresten varför pratar jag till  mig själv? Nu är det illa! Jag är Schizo! Snälla hjälp mig någon! Jag vill vara schizo och kär i mig själv. Tänk vad skönt och kunna ha sex precis närsom helst, kunna bråka så ofta och så lite man ville, kunna mysa hur mycket man ville men fortfarande vara 2 person(lighet)er. Slut på alkolist nunne tiden. Jag ska bli schizo.

Jag och Lindha har iaf kul i stallet det är typ det bästa! Magkramp och magmuskler är det vi får där iaf.

Jag håller på att ladda hem Heores säsong 2 nu med! ;D äntligen en ny serie eller iaf en ny säsong av en serie att sätta tänderna i! Försöker hitta bonde söker fru med men det hittas inte någon stans. Någon som hittat det och vet vart det finns?

Mannen i mitt liv kom o se Åter till coldbakc mountain med mej! Jag villa gråta i dina famnar...Ring då din sömntuta!

Take a look at my boyfriend? He's the only one I got.
Varför ska jag alltid bara bli så baj intreserad så att det typ är det enda som betyder något?! Ajja nån gång kommer jag väll komma på det med. Tills dess får ni stå ut med mitt eviga tjat och mitt nuvarande potentiella brutna nyårslöfte! Fan jävla nyås löften jag hatar er! Ni bryts alltid ändå!

Tack och adjö
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0