Äntligen!

2007-11-21 @ 22:44:28
Äntligen är rummet städat och rent igen! Fast känner jag mig själv rätt så kommer det se ut som kriget inom max 3 dagar igen. Så då är det bara att göra om samma procedur igen. Varför är jag inte en såndär pedantisk konstig människa för? Alltså ingen jag känner är såhär slarvig och oklinisk som jag är. Eller nej nu ljög jag kom ja på för Linda är faktiskt lika slarviog och ostädad som jag. Tack för att jag har någon på min sida iaf!

Nu ska jag bara sitta här med min kära katt och lägga ut bilder på BD innan Magnus kommer hit. Ska försöka få han att se på Saw 4 med mig men det är nog än smärre omöjlighet för den personen hatar skräckfilmer och allt vad det har att göra med. Men nu är det ju faktiskt så att jag inte tycker att Saw räknas som skräckfilm eftersom att man inte blir rädd bara mest äcklad och får ont i samma kroppsdelar som dom får på filmen. Så med en puss kanske han är övertalad sen. Annars så har jag att bjuda på Åter till coldback mountain och The notebook haha undra om han väljer Saw tillslut utan puss. Den som lever får se.

Har dessutom kommit på att jag vill måla om mitt rum. Vill ha svart och vitt istället för brunt och vitt. Kanske blir på jullovet

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0