Äntligen hemma!

2007-11-05 @ 12:22:31

Jaha då var man hemma igen efter ca 10 dagar i Malaysia. Det har vart underbart varmt och skönt men som man säger borta bra men hemma bäst! Jag skrev ju att jag skulle blogga varje dag dä nere men efteer mycket om och men kom jag fram till at jag helt enkelt inte orkade. I know jag är lat men någon gång kan man ju skaffa sej ett liv? ;D Däremot så har jag lite erkännanden att göra:
 - Jag har inte joinat 10000 meters klubben den här gången helller. Skärpning! Man kan inte flyga typ 2 - 3 ggr/år sen man var liten spädis och sen inte ha gjort det.
- Jag har längtat hem som en tok! Visst var det skönt att vara boprta en stund men jag hade hemlängtan varje dag.
- Jag sov helaa den långa flygresan både dit och hem men den var såå lång och råkig som jag befarade ändå.
- Flygstolar är helt omöjliga att sova på ett skönt sätt i!
- Jag vil snabbt komma tillbaka till vardagen igen!
- Jag måste banta minst 10 kg efter den här resan! Utan överdrifft då alltså.
- Österrikare är ett riktigt chamigt folkslag!
- Gamla gubbar kan vara riktigt äckliga!
- Jag trivs i "glamour" livet


Tror det var allt för tillfället. Kanske kommer mer. Om inte annat så får ni veta allt ni vill veta om resan på min bilddagbok där det snarast kommer ut massa bilder.

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0