Alkolist nunna?

2007-11-13 @ 23:07:00
Att lycka kan försvinna så fort och ersättas med tårar?
Jag orkar inte det! Du är schzo min käre vän!
"Men jag menade ju att jag inte orkade träffa DEJ idag." Jaha som om du inte kunnat gjort det lite värre för mej?

Åh jag vill vara i Borås med Jojsie och Stina och supa mej full och vara lycklig! Btw vi ska bli alkolist nunnor. Därav rubriken. För har ju kommit fram till att som nunna måste man vara nykter och det är inte våran grej riktigt. Alkolist javisst !

Jag tror tyvärr att mitt nyårs löfte har brutits lite granna. Kanske inte riktigt men så ledsen som jag blir när vi är osams så måste det vara något. Fan fan fan jag som inte skulle det.
Oj nu blev det iväg skickat ett litet sms också. Undra om jag också är schizo? Amen jag tror nog faktiskt det. Men det kan bero på att jag är så "kortsint" (HETER?) iaf motsattsen till långsint och att jag hatar att vara osams med sådanna jag tycker om.
Jag hatar att bråka! Snälla gör så att det inte behövs!

Jag vet iaf en som kommer bli nöjd av att läsa det här inlägget. Glad att man kan glädja andra ibland.

Dränka sorger dags i och med att se Åter till coldback mountain, Jag kommer för övrigt tjuta ihjäl mej!

Tack och godnatt

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0