Tisdag

2007-03-27 @ 20:40:31
142159-13
Måns Zelmerlöw
Han och Viktor Åkerblom Nilsson slåss om titeln som Snyggast enligt Sarah ;)

Åh vad Färjestad skämmer ut sej! Ush o fy! Vad håller dom på med? Ryck upp er! Ni har ju Motin o allt!
Helgen var inge vidare nej nej. Den var ärligt talat hemsk! Fredagen var väll rätt bra men inte några höjdare förutom att Kanon vann och att jag och Amanda är linslusar ;D
Imorgon gäller det och smäller det förhoppningsvis!
Helgen blir det nyktert och duktig eftersom jag ska täcla på söndag. På torsdag ska jag ocvh kolla p åenhäst i strängnäs Får se hur den bär sej åt med mej på ryggen ;D

Saknar dej!

Gokväll ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dej, Måns är verkligen i toppen och slåss om den titeln.

2007-03-28 @ 16:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0