Nya tag

2007-03-12 @ 21:36:38
 Just nu går hela världen emot mej tror jag. Helgen bestog av 2 avramlingar från Rebus. Jag som inte ramlat av på 3 år. Jaja sånmt som händer. Men idag smet Julia för mej också så jag börjar fundera på vad jag har gjrot för att få sådan otur helt plötsligt, jag har inet sett någon svart katt gå över gatan och jag har inte krossat någon spegel.
Helgen bestog iof av mer saker, Myskväll i fredags med massa tjejjer ochsåg på Bert, Blev dock inte så mycket Bert tittande för vi hade så mycket skvaller att prata om.  Lördagen blev det fest och sedan statt, Det var mycket trevligt!
Jag som förövrigt tycker att nya vecko revyn är så dåååålig så man spyr på¨Ebba, Ebbba och åter Ebba läste den idag på Bomans och läste artikeln om Viktor och hans flickvän. Hur kan han ha henne som flickvän? nej men ush jag tyckte inte om henne. Han får gärna byta ut henne mot mej om han skulle vilja ;)

Vill bara säga att det finns folk som alltid kommer finnas i mitt hjärta. Och några som sakta men säkert drar sej ur det pga olika anledningar bla på att dom beter sej lite klantigt. Men vad DU än gör och vad DU än tycker så kommer du alltid finnas i mitt hjärta för DU är bäst bäst bäst!

Since you've been gone I been lost without a trace
I dream at night I can only see your face
I look around but its you I cant replace
I feel so cold and I long for your embrace
I keep crying baby, baby, please...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0