Goda tider kommer

2007-03-22 @ 22:20:01
Ush vad allt ä'r jobbigt just nu! Allt verkligen går emot mej hela tiden.
Fast måste säga att helgen bjöd på många underbara stunder. SPeciellt söndag natt! Oj vad DU är underbar! Dock var Lördagen mindre rolig eller nej den var inte ens mindre det var en såndär dag som man bara vill gräva ner i jorden och aldrig gräva upp igen. Men fredagen och speciellt söndagen som sagt var rikitgt underbara!
Nätterna är våra
Den här veckan har väll heller inte vart så rolig. Men helgen ser jag fram emot. Imorgon Fredag blir det förhoppningsvis Klaras i Örebro sedan slutar jag nog upp på det vanliganatt stället;) (alltså inte sängen nu då eller jo kanske framåt morgon kvisten eller varför säger man morgon kvisten? Det är ju inte direkt så att morgon, middag, kväll osv sitter på ett träd och alla delar är grenar nej nej Det bli rnågot helt annat det blir en uinderbar fredag!
Sen på lördag blir det statt och Kobojsarna ;D Fast slutar nog upp hos uuuuunderbarast  på natten igen ;9 uppps nu försa jag mej nu vet ni att det är enn person som är underbar ;D Unnndra vem?! ;) Anden vet ;) Anden tyckte om mej. Han sa att mitt liv kommer att ordna upp sej nu. Så jag är inte ett dugg orolig längre! TACK!

Tro hopp & kärlek!
Javisst allt det är påväg i stormfart enligt johannas farfar ;) Och visst jag tackar och tar emot!
För bara jag har DEJ! så löser sej allt! För du är mitt syre glöm aldrig det! Och syre kan man faktiskt inte vara utan hur mycket man än skulle vilja det så går det inte. Du är den enda för mej!

Desperate nu sen sova.
Natti Nattiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0