Veckan som varit

2007-06-29 @ 11:03:07
Veckan som varit har varit händelserik och rolig men hård! Har fortfarande inte sovit ut sen Strömstad och har typ sovit max 5 timmar/natt den här veckan.
I måndags var jag hos jojsie och trivdes med Frida, Jojsie och Stina. Sedan åkte jag vidare och hämtade upp Sofia och det slutade med Mcd och sedan tv hemma hos Abou.
Tisdags Så Blev det film med Frida, Gabi & Kim vi såg på Are you scared?  En blandning mellan Big Brother och Saw. Den var sådär eller nej nu ljög jag den var inte alls bra! Och inte ens lite rädd blev man. Jag och frida ska aldrig mer välja film!
Onsdags Blev det utgång med förfest hos Åberg med Heden & Robin senare kom Sara kvick med full bil full med chicks ;) sen kom också Malin och Maria förbi och även bullen Det var trevligt! Dock var statt inte så kul men jag och Heden gick in på bakfickan och där inne blev vi lite fundersamma när det var framdukat snittar och välkomst drink. Då visade det sig att det var VIP för sponsorerna på Karlskogafesten. Så väl där inne fick vi inte komma ut så vi trivdes där inne till runt 1 är vi fick komma ut igen till resten av statt. Sen bar det av hemmot så fort jag kunde men ändå han klockan bli lite över 4 innan jag somnade och jag som skulle upp 7 igen :/
Torsdags Alltså igår så hade jag sällskap av Frida i stallet och sedan hem. För att få samtal utav sofia att hon ville bli hämtad från hennes älskade jobb Transcom ;D Så det gjorde jag och sedan åkte vi hem till Linda med Sofia & Sofia och såg på filmen Rosa den var iaf veckans bästa film men kan inte påstå att den var en höjdare men gullig var den ju. Freddy Åsblom tänk er han om ett par år alltså mm han kommer bli en riktig heartbreaker! Freddy spelar förövrigt Rosas pojkvän Ville i filmen.
Helgen Som kommer bjuder iaf på FCZ matchen imorgon med Frida =9 Blir förövrigt min första vita helg på mycket länge! Fast vet inte om det gills eftersom att jag ska festa på onsdag och var ute i onsdags? Men känns som om Martin på statt på lördag kan kvitta.

Spice girls
Förresten så har ju Spice Girls bestämt sig för en Reunion. Vet inte riktigt om jag tycker det är en sådan bra idé. Ja menar dom var mina barndomsidoler och jag vet inte hur många gånger man mimade och dansade till dom på lågstadiet. Och jag vet inte hur många sånna där bilder som man satt i album och böt med varandra man hade. Det var sådan hysteri med dom. Så för det första så kommer det bli väldigt svårt för dom att bli lika stora som dom en gång var. Och för det andra så inriktade ju dom in sig på oss som då gick på lågstadiet, och vi har ju faktiskt växt ca 9 år och jag vet inte om jag tycker deras "gammla" låtar är några vidare värst hiter medan jag älskade dom när jag var ca 9 år. Och dom som är 9 år idag kommer ju inte ihåg Spice Girls, Ja menar var dom ens födda då?
Hörde deras nya namn idag med på radion. Sporty Spice - Not so sporty Spice Scary Spice - Scarier Spice Posh Spice - Boobe Spice  komme rinte ihåg vad dom andras smeknamn skulle vara men okej om dom nu fortfarande inriktar sig på 9 åring är det då så bra o ha dom här smeknamnen? Men visst var dom bra det kan jag inte sticka under stol med eftersom dom var en utav mina största idoler men jag vill poängtera VAR.  Jaja bara tiden kan utvisa om det blir flipp eller flopp.


Her heartbeat's back stronger than ever
She's made up her mind
(She's gonna make it)
She loves you still
(Let so be it)
Won't forget you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0