Hä på dä ;D

2007-06-05 @ 15:58:39
Då var man hemma från den bästa veckan i ens liv! Vill redan tilbaka och saknar redan alla underbara människor som man träffade!
Jag vill tillbaka nu! Jag vill inte vara i tråkiga karlskoga med samma människor dag ut och dag in.

Jag tror jag har gått och blivit lite små kär i Emil I Lönneberga! ;D


Här kommer några höjdpunkter som ni får nöjja er med så länge:

Håååååkon STackars Håkon var en kille från Norge som fick skulden för allt som gick fel. Håkon var ett av de mest använda orden den resan.
Patte Patte måste vara det tjatigaste ordet under hela resan av en viss Linda!
Emil i Lönneberga Jag fastnade totalt! Nya favoriten
Men det är ju synd att.. Hur kändes det.. Ord som användes i varje mening
Sofia & Camilla 2 Tierps tjejjer som gjorde semestern till vad den var!

Det är det mest minnesvärda och dom som gjorde så att resan blev guld!
Mer info kommer jag lovar!

Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0