Aerodyn

2007-06-12 @ 11:08:31

Aerodyn

Nu sitter jag på jobbet och gör sånna här stora vindkraftverk. Eller nej förresten nu ljög jag. Dom gör sånna på Aerodyn som jag är på men jag sitter bara på kontoret och gör massa ekonomi saker ;D visst är jag duktig! Ekonmin som man får göra i skolan är så tråkigt och man förstår typ inget av vad Anna och henrietta säger men här när dom förklarar så förstår man direkt och det är hur kul som helst! Eller nej nu ljög jag igen, men kul är det iaf! Jag har hittat ett bra sommarjobb! tack pappa ;D
Till helgen bär det av upp till Falun med Madde, Andrea och Therre. Det blir Sm i hoppning och sedan fest på kvällen.
På midsommar blir det förhoppningsvis att åka till Strömstad. Hoppas! Jag gillar den här sommaren redan!

Ge mig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0