120 på 70 väg jo jag tackar!

2007-06-12 @ 14:31:59
Turen är verkligen på min sida!
142159-19image20

Nu har jag precis vart ute på massa ärenden åt Aerodyn och när jag skulle köra tillbaka råkade hastighetsmätaren skjuta i höjden och den var uppe i 120 när jag såg på den och vips stog polisen där med sin laser och vinkade in mig i korsningen som jag för övrigt redan skulle in på. Nervös och skakandes som ett asplöv körde jag in där för att upptäcka att ingen polis var i sikte och att han som hade vinkat in mej pratade med en annan bil. Så då fick jag helt plötsligt en snilleblixt och körde där ifrån! Tur jag hade peppar peppar och allt vad det heter för körkortet hade rykt på ett ögonblick! 120 på 70 väg tror jag inte är så uppskattat! Men nervös kommer jag vara enlång tid framöver och det dröjer nog ett tag innan jag kör för fort igen!


Turen kanske är på min sida i alla fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0