Tråk Trött Tisdag

2007-07-03 @ 11:13:21
Inte alls pigg och inte alls kul! Sitter här på jobbet och gör som vanligt ingenting! Nu är dte en till här så nu är vi 3 st på ett arbete som inte ens räcker till en heltidstjänst? Hmm men  pengarna rullar ju in det är ju skönt iaf ;D Efter lunchen ska jag nog ta med några filmer och kolla på.
Imorgon blir det förhoppningsvis utgång och på torsdag hoppträning. På lördag blir det garanterat utgång. Det är veckans planering. Mer har inte bestämts än.
Men jag vill ha semester/Sommarlov nuuuu! Och jag vill aldrig mer börja skolan! Känner verkligen hur det tar emot nu. Tänk o behöva sätta sig och plugga till ett prov :/ Nej USH!
Men allting annat är ritkigt bra just nu! För du du du är världens bästa! Du är verkligen den enda för mig. Varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill, är att hålla dig nära.
Gårdagen bjöd på film med frida, Kim & Gabi vi såg på John Tucker must die. Den var fakstiskt rätt bra! En typiskt Sarah film. Helgen behöver vi inte ens prata om. Den var hemsk!

Någon som förresten har något förslag på vad man kan göra när man har tråkigt? Kanske någon kul sida man kan kika in på? Behöver tips för min fantasi börjar ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0