Sistadagenpåjobbet

2007-07-06 @ 14:19:45
snodde den här av Malin ;)

konfirmerat dig: nepp får presenter och pengar ändåå ;D
legat med en kompis: Som senare blivit kompis
varit hög i åmål: Njaa bara åkt igenom och då får jag hoppas att jag inte var hög för dte var jag som körde
varit full i pajala: Inte högre upp än sälen har jag vart.
sagt något korkat i göteborg: Det har jag säkert gjort
sagt till din mamma att du hatar henne: Japp jag o mamma är inte alltid vänner
bett till gud: haha mm Och jag lovar det funkar!
dansat i köket helt ensam: Dansar och sjunger överallt ;D
velat ligga med en skallig man:  Nej nej ush! Massa Hår ska det va! På huvudet altlså!
lurat någon på pengar: Nej tycker inte om sånt får så dåligt samvete
stulit från ett barn: Samvetet som sagt. Fast hatar barn så kanske borde prova?
sökt till big brother: nej alltid vart för ung ju är ju i år man är 18
varit med i big brother: Nepp
slagit en vän: Njae som varit vän men inte efter slaget
slagit någon du hatar: Japp
tyckt att du själv varit jobbig: Jag vill ta paus från mej själv ibland. Synd att det inte går
spelat in ett avsnitt av antikrundan:
Nej men jag vet sånna som har haha!
tyckt att martin timell är en riktigt käck prick trots allt: Gillarn ;D
vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person: Japp
varit i en bingohall: Nepp
hävdat att man ska vara sig själv? Ja det är klart Vem ska man annars vara?
köpt en skiva med death metal: Köper inte skivor så ofta och om jag skulle köpa ngn skulle det nog inte vara en sådan skiva
ljugit om din nationalitet: Ja i Alanya förra året när turkarna blev för jobbiga så sa vi att vi var från Island ist men då vare ju såklart en turk som kunde isländska och började prata med oss haha! Tabbe!
ljugit om ditt namn: Nej tror inte det?
gråtit i slutet av titanic: Jag gråter jämt till sorgliga filmer! Och lyckliga med för den delen
bakat in droger i ett bakverk: Hela dan varje dag!
känner du någon som sitter i fängelse: nej men som har suttit
hånglat till oasis: Wonderwall ;D
önskat att du vore någon annan än den du är: Jovisst vettu
haft sex på en offentlig plats: haha mm
nypt en tjej i baken på krogen: jodå klart
varit på en hårdrocksbar: Nej men rock bar ;D
bangat på något: Ja man kan tyvärr inte göra allt i världen.
köpt en skiva med scooter: Inte riktigt min typ av musik
fått höra att du liknar en kändis: ja! Alltså nog för att jag kanske är likblek men när dom säger att jag liknar Anna Nicole Smith då hare gått till överdrift kanske. Får hoppas på att dom menar när hon inte var död och inte tjock och kanske inte drogpåverkad. ;D 
sovit i en hästens-säng: Varrrjeee natt ;D
städat och tyckt att det var kul: Hatar att städa! Det är aldrig städat hos mej
ätit något så äckligt att du spytt: Nepp
förolämpat någon så grovt att de börjat gråta: japp det har jag.
blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen: Folk pratar så mycket skit!
lagat potatismos på en date: nej eller om det gills att äta tsm med pojkvännen så såklart har vi ätit mooos
bakat egna semlor: nej me don't like semlor.
luktat svett och tyckt att det är charmigt: haha nej verkligen inte
blivit så äcklad av en annan person att du kräkts: Nepp det är elakt
rakat av allt håret på huvudet: nej verkligen inte! Skulle dö utan mitt hår
rakat bort ögonbrynen: nepp
ätit middag med en lärare: nej eller vad för lärare? ;D
hälp en gammal dam att gå över gatan: Klart! Dom är så söta
muckat gräl med en skinnskalle: Tror jag icke
åkt ambulans till akuten: Nepp
konverterat till islam: haha nej den religionen är jag inget big fan av
vad är det för färg på byxorna som du har på dig: svartaaa
vad lyssnar du på just nu: Ljudet från en truck och skratt ifrån fikarumet
vad gjorde du igår kväll: Såg på The Grudge 1 och två med Frida, Kim och Gabi
vad åt du senast: Sån här matlåda som man värmer, med köttbullar och moooos
hur är vädret hos dig nu: soooool! Men dock blåser det lite
den senaste du snackade med i telefon: Frida
det första du lägger märke till hos någon av det motsatta könet: Helheten helt klart. Men håret och leendet kanske
vad har du på dig: Shorts linne och en tröjja
hur mår du idag: Inte utvilad pga Gabi tyckte det var kul att skrämmas inatt! Lite panik över att jag slutar jobbet idag o att jag måste ha ngt att göra nu resten av sommren ;D 
vilken är din favorit dryck: Cooooca cooooola ;D
favorit alkoholbaserade dryck: Tequila
favoritsport: Riktig hästnörd är jag så hästhoppning såklart
hårfärg: blond men egentligen ljusbrun
ögonfärg: brrruuuna
soluppgång eller solnedgång: solnedgång
syskon och deras ålder: 1 halvsyster 8 år 2 halvbröder 11 och 13 och 2 lotsas systrar 21 och 22
favoritmånad: Februari eller möjligtvis Juli
favoritmat: Ugnsgrattinerad hummer! mmm jag älskart!
senaste filmen du såg: The Grudge
favorit dag: Lördag eller söndag om man inte har läxor till dagen därpå
favorithobby: festa och rida såklart ;D
är du för blyg för att bjuda ut någon: njaae beror på vem personen är. Men brukar inte vara så blyg
favoritlåt: Hmm Vet inte ritkigt men några låtar som betyder riktigt mycket är sommarlåtarna från 2004 och Dina och mina låtar =)
sommar eller vinter: sommar
förhållande eller one-night stans: förhållande helt klart! One night är inte riktigt min grej
tillsammans med någon just nu: nepp
hur bor du och med vilka: hemma hos mamma
vad läser du för böcker: Böcker som handlar om egentligen ingenting. Älskar Marian Keyes böcker!
favoritspel: Älskar att spela spel så alla spel är roliga nästan ;D
kan du nudda näsan med tungspetsen: Japp min tunga är riktigt lång
kan du korsa ett öga åt gången: Japp guuud vilka konster jag kan ;D
är du romantisk: Som baraa den!
kan du säga att du är lycklig: Japp! Det är sommar! Jag har otroliga vänner! Jag Jobbar sista dagen idag! Jag Trivs med stort E! ;D och mycket mycket annat!
vad har du för färg på tandborsten: vit och röd ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah ja, jag får väl gå en kurs hos dig då?:P

2007-07-20 @ 07:22:05
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: mysan

haha det var också ngt att ljuga om att vara från island, du ser inte så isländs ut sarah ;)
o som sagt osis att han kunde prata isländska då, haha!
vill fika snart med hunni!
puss

2007-07-20 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0