SånSomManGörNärManHarEttSoftJobb ;D

2007-07-02 @ 13:24:29
Tio första:

Första bästa kompis:

Jessica Allansson Som jag kommer ihåg iaf ;D

 
Första bil:
Ingen än så länge men blir nog en TT


Första kärlek:

Var nog Joakim Eriksson haha i 1an eller ngt :P

 

Första husdjur:

Det var Almiro min första ponny som jag fick när jag var 9 tror jag

 

Första semester:

oj Reser ju utomlands minst 2 ggr/år så det var nog till något varmt ställe

 

Första jobb:
Städjobb hos Anders förra sommaren

Första köpta skiva:

Oj det var nog Spice Girls

Första riktiga kärlek:

Om det är någon som har lyckats undgått det så är det Elvis Music

 

Första piercing:

Öronen när jag var riktigt liten

 

Första konsert:

Typ Per Gessle på ngn privat grej när jag var rikttigt liten

 



Nio senaste:

 

Senaste alkoholdrycken:

  Explorer Vodka

Senste bilfärden:
Hit till jobbet från Spongs

Senaste filmen du såg:
Final Destination 2

 

Senast ringda telefonsamtal:

Fridas jobb Martins färg ;D

 

Senaste bubbelbadet:

Det var mycket länge sen tror tom det var med Elvis senast

 

Senast spelade CD:

Elvis blandning igår

 

Senaste kyss:

Hemliss ;)

 

Senaste gången du grät:

Igår men det var bara några tårar hysteriskt gråtande var nog midsommaraftonsnatten

 

Senaste måltiden:

Igår kväll Ris och skink låda som mamma gjort

 



Åtta har du nånsin:

 

Dejtat en av dina kompisar:

Dejtat personer som man senare blivit vän med. Ja

 

Blivit arresterad:

Nepp

 

Blivit kär vid första ögonkastet:

Javisst!

 

Fastnat med blicken i någons urringning:

Klart! Måste ju kolla in motståndet haha ;D

 

Fått ditt hjärta krossat:
Ja! Verkligen! Fast tror att det är på väg att bli lagat igen!

Sagt att du älskar någon utan att mena det:

Nej det har jag nog inte gjort

 

Busringt till någon:

Jaa när man var liten var det ett stort nöje ;D

 



Sju saker som du har på dig:

1. Trosor
2. Behå
3. Tights
4. Linne
5. T-Shirt
6. Skor
7. Tröjja



Sex saker som jag har gjort i dag:

 

1. Sovit

2. Åkt till jobbet

3. "Jobbat"

4. Pratat

5. Tänkt på hur glad jag är

6. Skrattat

 



Fem favoritsaker utan rangordning (utom människor):

 

1. Min Soffa

2. Stallet

3. Min Dator/TV

4. Min Mobil

5. Hårinpackning

 



Fyra personer du kan berätta allt för:

 

Den enda jag kan berätta precis allt för är Rebus. Han sägert inte vidare till ngn ;D

 



Tre val:

 

Blått eller rött:

Bllååååååå

 

Sommar eller vinter:

Tacka gud för sommaren!

 

Choklad eller chips:

Nja inget sattsar mer på dippen ;D

 



Två saker att göra innan du dör:

 

1. Gifta mig

2. Bli lycklig

 



En sak som du ångrar:

 

Det finns endel saker som jag ångrar men som sagt don't fight fate ;D Allting händer av en orsak

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 ? vad står där?

Sade hon med ett mystiskt leende på läpparna


 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Ett skrivbord


 

3. Vad var det senaste du såg på tv?

FCZ


 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

11.51 hon var det men såg på klockan för typ 1 min sen ;)


 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Prat långt borta. Det är ett rätt tyst kontor


 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Gick in på spongs och handlade saker till Aerodyn


 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Efterfesten
 

8. Vad har du på dig?

Kläder


 

9. Drömde du något i natt? I så fall ? vad?

Inte vad jag kommer ihåg.


 

10. När skrattade du senast?

Åt det frida berättade nyss
 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Ingeeeeet alls! Kontor är tråkiga. Undra om det är för att man ska jobba istället för att sitta och beundra väggarna?


 

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Nepp


 

13. Vad tycker du egentligen om den här listan?


Tidsfördriv och kul att läsa om andra som svarat på den här


 

14. Vilken var den senaste filmen du såg:

Final Destination


 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Jag vet faktiskt inte. Inget spec just nu. Men pengar är alltid bra att ha


 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Att min pojkvän bodde nära mig (tyvärr är jag rätt egoistisk, men hur skulle världen se ut om allt var perfekt? Vi skulle gå under direkt om alla kinser fick sig en bil..)


 

18. Tycker du om att dansa?

Jaa det gör jag verkligen


 

19. Georde Bush?

Don't care!


 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?


Hum. jag vet inte faktiskt.. Ingen supersvenskt iaf!


 

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Jaaa, det skulle jag lätt vilja göra!


 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?

Ta på dig partykläderna och solhatten så drar festen igång!


 

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?


Ööh.. Dom som vill och har en blogg. Skriv gärna vilka som svarade också ;)


SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng
: jag själv
såg dig gråta: Peter
fick dig att gråta: svaret innan
fick dig att börja skratta: robert gustavsson, haha
du gick på bio med: peeter =)
du gick på stan med: Peter
skickade ett e-mail till dig: Kajsa i innebandyn
skickade ett sms till dig: Peter (väldigt mycket peter känner jag)
skickade ett lunarinlägg till dig: efterfesten: ööh minns ej?

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Aboslut!
bråkat med ditt husdjur: HAHA, alltid!
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Jaaa

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge
: aa
Danmark: aa
Finland: ja
Island: nej
USA: nej
Tyskland: aa
Frankrike: aaa
Spanien: aa
Italien: aaa
Kroatien: aaa
Grekland : ja
Österrike: aaa
Schweiz : aaa
Thailand: nej
Kanada: nej
Brasilien: nej
Belgien: nej

ganska så berest ändå?


EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för
: förlora någon jag älskar!
Var vill du gifta dig: på en strand i ett exotiskt land :)
Vem hatar du verkligen: Ingen
Varit kär: Inte så många gånger
Har du ett jobb: går i skola
Gillar du att ha folk omkring dig: inte alltid, tycker om att vara för mig själv väldigt mycket!
Är du ett hälsofreak: ibland får jag mina infall om att äta väldigt nyttigt i en vecka..
Är du ensam nu: nee papps och syster är hemma
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Oh my, så många!


DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nepp
Köpt någonting: Jaa
Varit sjuk: Nee
Sjungit: ja
Sagt "Jag Älskar Dig": ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: jaa
Träffat någon ny: många
Saknat någon: ja
Kramat någon: nix
Kissed someone: nix
Ätit: massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0