Onsdagsklubben ;D

2007-07-04 @ 14:26:28
Det är ju synd o var så festsugöööööööön så man går under!
Jag älskar nya onsdagsklubben som statt kör med! O Ikväll är det Skum & Charterparty! Jag som äääääällsskööör charter kommer nog trivas som fisken i vattnet! Nej men som Sarah i Skummet ;D Skumt va? Att jag kan få till det ibland är ju helt otroligt! ;D Humorn är på topp just nu! Nej slut flamsat! Jag är så festsugen! såikväll kan det bli hårdare än vad som skulle behövas med tanke på att jag ska jobba imorgon och gå upp ur den sköna sängen kl 7 på morgonen :/ för att sedan jobba i 8 timmar och sedan ta med mej min häst till Malin och träna littö Jag kommer sova gott imorgon! Det är en sak som är säker. Ikväll blir det som sagt statt med Jojsie, jossan o stina iaf Frida ska va med innan också och sen får vi se om dte blir några fler. Jag Trivs med stort E! ;D

Äntligen har jag hört dom orden som har varit så efterlängtade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0