EndaJagOrkarGöra

2007-07-21 @ 16:45:16
fem SKULLE
1. skulle du vilja vara längre? --> Nej
2. skulle du vilja väga mer? --> Nej, snararre mindre
3. skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? --> Har ingen men kan ju inte påstå att jag blev glöad sist det hände :/
4. skulle du vilja ha sex med en kändis? --> Nej, Finns bara en och han är inte känd.
5. skulle du vilja dricka dig full nu? --> Ja! Jag är så fest sugen! Tå Jävel!

tio KAN
1. kan du röra på öronen? --> ja alla kan väll det? Alla (nästan) har ju händer
2. kan du slicka dig på näsan? --> Jo men visst ;D Och det utan händernas hjälp
3. kan du kolla i kors med ögonen? --> japp
4. kan dina föräldrar lita på dig? --> Njae det beror på
5. kan du låta bli att prata på 4 timmar? --> Haha kanske när jag sover?
6. kan du va på en fest utan att dricka? --> japp men det är oftast roligare med lite dricka
7. kan dina vänner lita på dig? --> Javisst mina riktiga vänner kan det
8. kan du tänka att pierca dig i naveln? --> Njae är rädd för smärta ;D
9. kan du suga? --> haha vad är det för fråga?
10. an du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? --> ja om man har 1 krona o det man vill köpa ostar 200 kr så blir det svårt :/

femton HAR
1. har du någonsin ljugit för dina föräldrar? --> japp
2. har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? --> Javisst
3. har du syskon? --> Ah fast inga hel syskon bara halv och lossas ;D
4. har du någonsin haft sex med någon? --> mmm ;D
5. har dina föräldrar ljugit för dig? --> Öm jag vet inte men det antar jag.
6. har du varit full den här månaden? --> Japp det har jag
7. har du redan tröttnat på dom här frågorna? --> Nepp jag gillart ;D
8. har du borstat tänderna den senast timmen? --> javisst för ca 5 min sen
9. har du pussat någon som är fyra år äldre? --> japp ;D
10. har du haft sex med någon som är fyra år äldre? --> Nepp
11. har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? --> nepp
12. har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? --> Finns inget som är mer barnsligt
13. har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? --> Haha ja!
14. har du haft sex med mer än tre personer? --> Nix
15. har du ljugit på någon fråga än då? --> kanske det kansek ;)

tjugo VEM
1. vem är din bäste vän? --> Rebus helt klarT!
2. vem älskar du? --> Älskar kärleksmässigt, ingen men älskar vänskapsmässigt Endel!
3. vem hade du senast sex med? --> Paassssss
4. vem vill du bli full med? --> öm, Kommer bli frida ikväll så ;D
5. vem är den bästa artisten? --> Elvis? ;D
6. vem pratade du senast i telefon med? --> jojsiieeee
7. vem har du en liten crush i? --> En crush. Brukar man berätta sånt?
8. vem är snyggast i hela världen? --> Svårt fall doktorn grät
9. vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? --> Ett fatigt barn i afrika
10. vem är snällast i världen? --> hmm Rebus ;D
11. vem är din bästa kompis? --> Min säng ;D
12. vem vill du prata med? --> Bige
13. vem sov du senast med? --> öm frida igår till shrek 3
14. vem såg du senast full? --> haha Jojsie!
16. vem vet allt om dig? --> Jag själv? Eller nej nu ljög jag. Ingen vet allt
17. vem kysste du senast? --> Blev överöst av kyssar av jojsie i onsdags så.
18. vem kramade du senast? --> hmm Heden kanske?
19. vem kan berätta allt för dig? --> Den som vill med tanke på att jag är så nyfiken så skulle jag lyssna mer än gärna ;D
20. vem kan du berätta allt för? --> Rebus, Han säger inte ett ord vidare;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0