Test

2007-01-18 @ 21:02:51
Nu är det så att jag älskar att göra tester av olika slag jag gör oftast alla tester som kommer i min väg, därför var jag ju bara tvungen att även göra det här testet som skulle visa vilken personlighet som skulle passa bäst hos min pojkvän. Och jag blev positivt överaskad av det här etstet för det stämmer mycket bra faktiskt! Så om du tycker att du passar in på den här beskrivningen så är dt bar aatt du hör av dej ;)
Det är mycket kärlek idag med, för idag på kommunikationen så skulle vi göra en affich av ngt slag och göra reklam för ngt och jag och sabina slog  våra kloka huvuden ihop och gjorde en affich om Livspartner.com den blev fin! Jag had enog blivit medlem där om jag hade vart ensam och olycklig och om den hade funnits på riktigt. Men nu är det ju tyvärr så att den inet finns på riktigt och jag har ju faktiskt lovat att inte bli kär i år. SÅ det går inte sarah ;)

CHARMÖREN
Din kille har intuition och är socialt kompetent. Han vet hur han ska uppföra sig i de flesta situationer. Framför allt vet han hur han kan få dig att känna dig speciell. Han är kanke inte helt pålitlig eller punktlig, men det kompenserar han med sin humor. Han är väldigt romantisk men inte särskilt ambitiös, vilket både har positiva och negativa sidor. Vänskap är viktigt för honom och han tillbringar mycket tid med sina vänner. Han älskar sport.

Här kan du träffa honom:
Fester, caféer, affärer (prova på sportavdelningen), gymmet, genom vänner till vänner.



23 dagar kvar till min och Sabinas 18 års fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0