Pulkaåkning!

2007-01-24 @ 17:35:00
Helgen har varit väldigt konstig men också väldigt rolig. I fredags åt vi på Katrinedalskrogen. Vi är Jag Anna Maria, Sabina, Lisa & Johanna. Det var riktigt trevligt och gott. Satt och pratade gamla tider och sådär. Och såklart blir det ju pojkprat med ;) Sedan bar det av för att t aen efterrät på melkers =) Sen hem för att mysa framför tvn med nyaste Oc! =)
Lördagen gjorde jagmassa busiga saker! ;) sedan gick jag genom snön till Frida och där avr det fullt galej eftersom att fridas mamma fyllde 50! Det var riktigt kul, jag blev friad till och sagd till att jag var den finaste han någonnsinn sett osv, det är ju alltid kul att höra =)
I söndags Åkte jag Sabina Jim Jimmy och Cong Pulka upp på Nobell. Kul var det men ack så kallt blött och jobbigt det var :P

Pulkaåkning

Resten av evckan har inget spec hänt, jag har dock vart riktigt busig och hft riktigt bra hål i skolan ;)
På fredag är det spelkväll här det ska bli kul! Och på söndag ska jag tävla med både Jullan och Rebus :P

17 dagar kvar och jag spricker av längtan!
Men jag spricker ännu mer av saknaden efter dej.. ♥  En bästaste födelsedagspersent kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0