Nyårs afton

2007-01-05 @ 00:14:18
Har bestämt mej för att det inet blir ngn summering av 2006 på ett bra tag. Är för känslosam för att ta itu med allt som hänt under året fortfarande. Måste läka mina sår lite till först! Men jag lovar det kommer förr eller senare!

Nyårsafton blev som sagt relativt lyckad iaf. har dock tappat bort en tröjja för 600 men det får man väll leva med eller ngt :S Första gången den användes men men :S
Började med korvgrillning här hemma med familjer och åter familjer därav en amanda :D Det blev korv, jäger och bedömning av killar ;) Sen in och göra sej iordning för att gå till amanda på middag! mums så gott det var! :D Sen bar det av hit igen och alla vi plus mamma o deras vänner satt och sjöng med Kjell ojj så vackert det måste ha vart! Sen när vi fick skjutts av Annika till Critte så slängde jag en blick p åklockan och vad var hon inte jo fem i halv 10! Jag missade Grevinnan och Betjänten! Min höjdpunkt på nyårsafton! Tur att jag hade spelat in det! Hos critte var det trevligt. jag och Anna maria försökte dock få med alla på en liten lek, gick väll sådär. ;D Sen bar det av till torget och fira tolv slaget med pussar och kramar om vartannat. Till Annamaria och jag blev trötta på att säga Gott nytt år och det blev glad påsk ;D Blev dock rasande när någon ung jävel kastade en smällare på mitt ben! Trodde jag hade fått en kula genom benet så ont gjorde det! Var överlycklig när jag såg att det inte var ett hål genom mitt ben och fortsatte sedan upp till valentino! Där fanns en Sovandes full Sabina! Jag råkade slänga ögat på ett par ben som avbr klädda i vita taights som jag förövrigt inte vet hur det stavas? Och fötterna var klädda i spring jogging skor STORA! Det var så fult så vi var tvugna att göra liten sån hejja ramsa om hennes outfit ;D Sedan vet jag inte hur jag och johanna lyckades men med henne sittande i mitt knä så ramlade vi av den kära pizza stolen. Sen hade jag en skrattande Johanna över mej och hon ahde en skrattande Sarah under sej så det var riktigt svårt att komma upp där ifrån :S:P

sen bar det av hemåt med amanda =) 
Det var min  nyårs afton och ääven om det inte blev ngn speciell kyss på 12 slaget så var det så mycket vänner och folk som gjorde så att jag slapp det och fick många pussar och kramar istället. Så jag slapp bli ledsen och jag behövde inet inta min plan b :D Det var tur för då hade jag mått dåligt dagen efetr!

På LÖRDAG fyller sabina 18 år! Gud vad jag är avis! med tanke på att det är 37 dagar kvar för mej..

Jag vill ha nästa helg nu för då bär det av ifrån den här staden =)

Nej nu får jag snart sällskap utav Mårten mfl! så måste städa liet grann för jag + mitt rum ser uat att ha vart med i ett atom krig.



Kommentarer
Postat av: critte

va i helvette! skaffa liiiiv!

2007-01-14 @ 23:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0