Måndag morgon

2007-01-15 @ 23:05:27
Måndag morgnar kommer nog aldrig att var amin starka sida. Skulel komma upp till halv 7 imorse men icke sa nicke låg o snusade till klockan 08.53 då var jag tvungen att gå upp eftersom jag skulle cykla med amanda klockan 09.15 ;) Ush så trött jag var! Hela förmiddagen var jag övertrött! Sen blev jag iriiterad på allt som gick i ett par skor sen gick det över som tur var! Men imorgon ska jag och amanda avancera till att ta bussen halv 8 det innebär att jag måset gå upp senast halv 7 :/ Ush! Men nu bestämdes det att vi avancerar små steg i taget , det blir bussen vid 8 ist ;) då kan ja sova en halv tiomme längre! Gud så skönt!

Såg på idrottsgalan nyss, grät lite som alltid över att dom vinner sånna fina priser, speciellt när Susanna Kallur vann Jerringpriset, då sprutade tårarna! Tänk om man ngn gång kommer få stå där, eller iaf att man får vinna ett sådant pris eller bli så lycklig så att man inet kan hålla tillbaka tårarna! vilken dröm det är!
Och jag lovar att tårarna kommer spruta och jag kommer att vara en såndär som blir så glad över det att hon bara jublar av glädje!

Ush vad våran klass är skoltrött nu alltså! alla skriver av facit, hoppar över lektioner, tar sovmorgnar osv osv :/  Men jag tycker om våran klass ändå! Det är dom som gör att man överhuvud taget tar sej upp någon gång till skolan. Och imorgon ska jag ta med mej kamran så att vi får lite kort och kommer ihåg hur otroligt vackra vi var ibland i våran skolgång ;) när halv klassen ligger och sover på bänken eller ngt liknande ;) Jag älskar er E2! ;D

En sak till jag avgudar är mina serier, jag blir helt fast när jag börjar se på en ny, just nu ä'r det scrubs säsong 1 som ses på =) Sen är las vegas fortsättning påväg ner med. Och Oc avsnitt 9 och 10 =) om jag fattar hur man sätter ihop filerna vill säga :/ någon som vet?

Nej om jag ska orka upp imorgon måste jag nog lägga mej nu eftersom jag nog inet kommer somna så snabbt till scrubs ;) synd att avsnitten bara är en halvtimme bara!

Sängeeeeeeennn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0