Helgen - Statt

2007-01-08 @ 22:26:47

Haha gissa vem som var på statt i helgen jo Sarah ;) Kände att jag var tvungen at offra mej lite för sabinas skull så hon slapp att shaka rumpa där inne ensam! Och det var ju Nicola Sarcevic och det säger man inte nej till i onödan! Så i Lödags befann sej altså sarah på vuxen statt för första gånegn i sitt liv. Och trevligt var det! Bäörjade med för fest hemma hos mej och egentligen skulle det ju inte bli fest vi skulle ju bara fira sabina som blev 18 i lördags! Men det blev tillslut fest och sabina ville ha med mej på statt! Så det kom lite folk hit, väldigt blandat med folk! Och tyvärr blev det ingen riktig Sarah fest :/ men trevligt iaF! körde ölspelet med massa och om inte kairis blev full så vet jag inte för han gjorde fel hela tiden och fick ta straffklunkar hela tin! Sen innan jag skulle få med mej sabina till statt som helt plötsligt inte var så sugen på det  så var hon så full så jag föreslog en liten promenad så hon skulle överleva kvällen men nej då kom sabina på den geniala iden att cykla på tränings cykeln haha så där satt hon några ramlande steg senare och hade sån balans! la sej o sov på cykeln ett antal ggr. Tillslut bar det iaf av till statt med anders o kvarna mfl. Och med min tur 2007 så tog dom inet ens leg på mej jag som hade laddat upp med sabinas leg och hennes person nummer o grejer ;P Där inne var det väldans trevligt! :D var inte så dragen när vi kom dit men efter många drinkar av många olika personer så var jag desto mer rund under fötterna när vi kom ut därifrån :P Sen blev det pizza och gång hem med sällskap =) Mådde desto sämre dagen efter, även om jag var uppe till 7 :S

Jag illar det här året med! allt bara flyter på just nu! Hästarna går hur bra som helst och jag trivs så bra med allt! Och fick just reda på att dte blir att fara till Thailandpå Sportlovet i 10 dagar =) Och frida kanske ska med också. Oj så jag längtar! Sen i sommart blir det ju utomlands igen och sunne och en massa roadtrips :D Och massa kul! Ochsist men absolut int eminst är det bara 33 dagar kvar till jagblir 18 och då blir det fest som heter duga! Det har nämnts förr men är värt att nämnas igen! Det är statt i karlskoga som gäller den 10 Februari! Och the Vip's är bjudna till mej på förfest ;) Så om du vet med dej att du är Vip hos mej så boka upp det med ;)

Det enda dåliga just nu är att skolan börjar imorgon igen :/ Och at jag saknar dej och allt bra och kul vi gjorde! Börjar 8 imorn också :S Kommer aldrig att orka upp :/

Men jag trivs! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0