Bättre förr

2007-01-14 @ 22:16:53

Här sitter jag då med inpackning i håret en söndagkväll. Det börjar bli lite av en traddition. Och så sitter jago funderar på att dte var bättre förr. När inet datorerna fanns. För jag satt då här i torsdags tror jag att det var och skulle skriva en summering av 2006 och så duktig jag var sen, skrev flera meter kändes det som. Och när jag hae gjort det så försvann allt för att min dator var cp men duktig som jag var hade jag kopierat texten så att det inte skulle hända men nej då fanns det inet kvar! Och senare på kvällen när min ilska gått över lite. så började datorn helt plötsligt skriva massa ppppp utan att P knappen var intryckt eller ngt och inet nog med att den skrev uitan den skrev till mass apå msn och överalltt! ush för datorer ibland alltså! Bättre förr var också jag. Som ni ser på bilöden där uppe var jag lite mindre seriös förr. Det kan ju iof vara på både gott och ont men jag hade roligare förr! Som sommaren 2004! Som jag o johanna satt o prata om för ett tag sen. när vi körde rutn på min moped över hela kga ungefär. Sen var det bättre också att jag var kär förr. Jag är inte kär nu och det är så tråkigt! Det var det jag önskade förut men ibland få man vara försiktig med vad man önskar sej.Kärlek orsakar mycket smärta! Men även väldigt mycket lycka! Om jag tänker efte så var tiden då jag var kär den bäst ai mitt liv men ändå den värsta. Hur kan det vara så?  Det är samma som med glass, det är jätte jätte gott men ändå så förädiskt mot figuren ;) dock inte för Sabina som kan smälla i sej mer än vad en vuxen sumo brottare kan!  Men syns det? Nej, det är lite fuskit tycker jag! :P Som sagt var det bättre förr eller? i Vilket fall så kommer aldrig förr komma tillbaka för förr har redan hänt och det är bara minnena som lever kvar.

En liten summering av helgen.
Fredags red jag för Anette med båda hästarna och det gck faktiskt jätte bra! Sen åkte jag hem och gick och fikade på melkers med Anna maria =) Sen bar det av till parmhed med Niklas, vi var 7 st i bilen och då tyckte han atthan skulle vara lite elak mot oss och sladda lite i den halkiga sasken som var på vägen. Men då klarad ehan inet dte riktigt så vi bar såg lyckstolpen komma närmre o närmre. Sen sa det bonk och bilen stannade tvärt och genom luften ca 30 m flög lampan som sitter högst upp på stolpen iväg !
Det var synd! Och jag som säger att det aldrig hänmder ngt i karlskoga. Jag ska nog vara tyst.I lördags sov jag långt och länge =) sedan åkte jag till stallet och sedan hem till Floren, hade avskedsfest för att han åker in i lumpen till veckan. Tråkigt ja! Men kul var det däriaf! Sen i morse fick jag gå upp tidigt för då skulel jullan tävlas =) >Gick ritkigtbar och hon var så duktig! :p Ägaren var där och sa att jag kommer få fortsätta hoppa och tävla henne även efter vi har lämnat tillbaka henne. Allt går min väg just nu och ärligt talat så tycker jag at jag är värd det! efter allt jobbigt som var förra året!

Sabina och jag har även bestämt att vi ska hyra lokal till min födelsedags fest och sabinas hmm försenad födeklsedags fest? ;) nej men officiellt är det min och sabina fest nu ;) 10 Feb. Gud så jag längtar! Så bring a present och var där ;)

Nu är det dags att tvätta ur inpackningen!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Kristin

bra där med långt inlägg sarah, din värsta kritiker är nöjd;) hihi

2007-01-15 @ 22:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0