2007!

2007-01-02 @ 16:18:04
Gott nytt år allihopa :D

Har fått på backning från folk som jag knappt kännner att jag ska uppdatera min blogg ;D så jag får väll göra det då hade tänkt att göra det igår men då upptäckte jag att mitt kära internet var ur fuktion :S USH! så ni får gått vänt atill jag har fått det tillbaka. Då lovar jag att det blir summering av 2006 - The hell year. och en summering av nyårs afton ;D Som förövrigt blev relativt lyckad =) Den bästa hittils tror jag.

Jag har också kommit på att det är rätt skönt att ta en paus från pojkväns livet ibland. Just nu är det rätt skönt att vara singel och slippa vara orolig för vad den andre gör osv.  För ärligt talat blir problemen mycket mindre uatn killar! Men visst finns det väll säkert mysiga killar också =)
Och jag har hållt mitt nyårs löfte hittils fan avd bar jag är ;D 2 dagar grattis sarah :P

Och nu är alla Oc och one tree hill avsnitt avklarade bara att vänta tills dom nästa avsnitten släpps. Kollade på 10 avsnitt av One tree hill igår/inatt ush vilket liv jag har :S:P men det är ju så bra! Och scrubs ligger härnäst att kolla på.

Nu är det bara 39 dagar kvar =) och på söndag är det sabinas tur, sedan 3 feb anna marias sen 4 sandras och sedan är det min tur ;D

Leva livet kom så ska vi Leva livet

Kommentarer
Postat av: Anonym

SARAH! Jag fyller faktiskt på lördag! ;)

2007-01-02 @ 21:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0