Veckans

2007-12-02 @ 23:18:01

Veckans bästa:
Sthlm och Globen helt klart
Veckans låt:
Dj Johan - Det finns inget med dig som är underbart
Veckans syssla:
Spelat fotbolls tv spel
Veckans mat:
Mögelost och pepparkaka ;D
Veckans dag:
Fredag
Veckan händelse:
Globen Horseshow
Veckans klädesplagg:
Mina nya stövlar :D
Veckans film:
Nya haloween filmen, den enda filmen jag kan påminna mig att jag sett den här veckan
Veckans serie:

Greys eller Svensson Svensson


Veckans värsta

Bekymmer av alla dess slag


Veckans tv-program

Idol



Ser jag mest fram emot

Julafton :)


Längtar jag inte ett dugg efter

Nyår? :S


Veckans sällskap:

Linda
Veckans köp

En lång T-shirt, en kofta och en T-shirt
Veckans drog

Pussar?
Veckans-vill-ha

Maaaaan!
Veckans göra

 klaga?
Veckans sjuka

Mathilda gå i sömnen!
Veckan snällaste

Linda ;D

Veckans Saknad

Ja ni..

Veckans dricka

Nya Mörk RÖDA  x-cidern utan socker

Veckan mående

Inte alls bra faktiskt :/ riktigt sjuk och humöret har inte vart på topp :/


Veckans längsta: Bilfärden till SThlm
Veckans kortaste: Bilfärden hem
Veckans skratt: Hela vistelsen i sthlm bestog av bara garv!
Veckans citat: PUNKT! ;D Eller Hur gammal är man när man är 24?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0