Veckans lista

2007-12-10 @ 00:48:34

Veckans bästa:
Helt klart Torsdagens och Fredagens mys!.
Veckans låt:
Får nog säga Amanda Jensen Halleluhja (STAVAS?)
Veckans syssla:
Deppa?
Veckans mat:
Typ Mögelost och pepparkaka
Veckans dag:
Fredagen
Veckan händelse:
Utskällningen som gav resultat i onsdags
Veckans klädesplagg:
Den här veckan får det bli en veckans inte plagg! Vill säga att det går till min Bh som gick sönder inne på statt igår! Så vi ställa mej med hjälp av Jenny och Åsa och försöka laga den på ett bra sätt. Dom gjorde ett bra jobb faktiskt riktit imponerad för den var typ sönder överallt! Vad hade jag gjort? Jag är´också en person som inte kan g utan Bh så problemet var ett faktum!
Veckans film:
Ser aldrig på film längre ser ju bara på mina älskade serier. Men en film har hunnits med och det var den sköna ridget Jones filmen :)
Veckans serie:

Private Practise med Addison Montomery ar förgyllt mina dagar :
Veckans värsta

Bråk och tjaffs :(

Veckans tv-program

Idol
Ser jag mest fram emot

Att få mysa nästa gång :)

Längtar jag inte ett dugg efter

Deppveckan
Veckans sällskap:

Magnus :)
Veckans köp

Sminkt och hudloiton ;D
Veckans drog

Myyys!
Veckans-vill-ha

Fortfarande hemligt men kan säga att det har ändrats från förra veckan..
Veckans göra

Deppa
Veckans sjuka

ATt Marie Picasso vann idol 2007
Veckan snällaste

 Helt klart Fru Åberg mamma :)

Veckans Saknad

Glatt humlr

Veckans dricka

 Julmust

Veckan mående

Down!

Veckans längsta:
Buss turen ifrån Kga till dfs inatt för att någon rolig privk tyckte det var oligt att trycka på knappen vid varje hållplats!
Veckans kortaste:
 Mysstunderna
Veckans skratt:
Dåligt emd det den här veckan
Veckans citat: ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0