Tyst som en mus

2007-12-04 @ 20:44:40
Ah det är iaf min telefon från ett visst håll. Men å andra sidan är den väldigt aktiv från vissa oväntade men glatt överraskande håll. Får se om den förblir tyst jag ska iaf inte höra av mig det är en sak som är lika säker som att solen går upp varje dag.
Är precis hemommen från stallet, släppte bara hästarna i ridhuset idag. Tänkte snat gå upp och sätta mig vid Photoshop en stund, försöka lära mig det  så jag kan göra min blogg bäättre och finare någon gång.. Förstår inte vad som ska vara så svårt? Om någon känner att den hemskt gärna skulle vilja fixa till min blogg så får den gärna hojta till!

jag kan inte blogga längre och mitt nedstämda humör smittar av sig på bloggen. Jag orkar inte!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0