Tröjjera

2007-12-18 @ 17:24:21
det är ju tur att det arig spårar ur när jag och lindha pratar om något. Det började med att jag sa tröjjera sen blev det byxera sen tränsera och dom orden sägs ju iaf av endel folk. Men när det sedan började komma ord som kliera (Kli) borrarna (borstarna) osv osv då kände vi att vi nog inte var så pigga längre ;D Tack jag vet att vi har världes bästa humor ;D

Nu sitter jag iaf här med mina stelfrusna tår och har precis kommit hem från stallet. Ska nog snart ta mig en dusch så att jag blir varm igen. Sen blir det bara plugg hela kvällen förutom avbrott för solning, Bsf (sist avsnittet, vill bara påpeka att KP har färgat håret mörkt och det kan bara innebära att jag kommer dregla mer än vanligt!) och samtidigt som det är BSF så får det bli en cykeltu på träningscykeln. Det är för kallt för att gå ut ochgå idag. Skulle hemskt gärna vilja ha en mysig karl bredvid mig inatt med. Men börjar 8 imorgon och jag måste plugga och kanske städa rummet ikväll med så får faktiskt stå emot frestelsen idag. Annars tycker jag att det är en riktigt nyttig frestelse. Med tanke på all motion jag får ;D

Sarah

Kommentarer
Postat av: Snigel

hurru de var ju jag som börja med skora :P hahah
iställe för skonna vettu :P

2007-12-18 @ 20:52:41
URL: http://www.sniigeel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0