Torsdag

2007-12-15 @ 14:55:55
Sen uppdate jag vet men vad gör det när jag ska bli 101 år?

var en seg dag. Kom hem från skolan och sov 2 timmar (välbehövligt efter den hårda natten)Vill bara påpeka att E3 var cp störda hela torsdagen i skolan! Natten var helt galen och ni får kika in på bilddagboken sen för bilder från natten som bestog av mycket bus! Morgonen började med en tripp till Mcd därjag åt världens godaste macka som jag även poängterade för alla närvarande. Efter en god frukost bar det av till skolan och väl där blev det brandlarm och alla börde skylla på E3?! Why? I vilket fall som helst så hade glöggen kokat över. När et ar fixat var det dags för aulan och Lucia :) Trodde vi!? Väl där inne sjöng och klappade vi den traditionella alla vi som tar studenten klappar nu! Rektorn var så asförbannad så han gick upp på scenen och framsköt lucoa firandet till kl 12 pga glöggen, han hade blivit hotad av hör o häpna en estet! Vem var förvånad?! Inte jag. och at folk var onyktra plus at ljudet inte funegrade. Yeyyyyyy! Så vi fick ta oss ut ur aulan och undra vad vi skullegöra nu med inställda lektioner o allt? Jo vi gick till tjockmattorna i gympa hallen och sov. Guuuuud så skönt det var! Sen hade vi rättskunskap och jag julpyntade så fint :) Sen blev det gröt i skolan som var hur äcklig som helst och jag var då tvungeno ringa till annicka och sofia som var änglarna fördagen och kom och hämtade mig. Sov som sagt i 2 timmar och sedan jobbade jag lite. Sen såga jag på Bsf och sen bar et av till magnus. Kände att jag behövde en liten promenix efter min hårda natt så jag gick faktiskt från dfs ut till högberg. Lindha fick hålla mej sällskap hela vägen för det var skog på båda sidorna och jag är ju aldrig någe mörkrädd! Sen klampade jag in i magnus rum dör jag ittae han och såklart konke sittandes med tvspelet i handen. Ovanligt?! njae inte så va? Sen så satt vi därnere och et var fatiskt riktigt mysigt för hans mamma hade julpyntat o allt och hon kom även ner med glögg och lussebullar som hon hade bakat. Mums!
Jag sumerar min Lucia som riktigt lyckad även fast jag inte fick se ngt lucia tåg :/

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0