Tin tan

2007-12-21 @ 13:42:59
Det kan omjligt finnas något som är mysigare än att sova bredvid någon man tycker om! Det gjorde jag inatt och jag njöt i fulla drag! Blev lite tvspel (såklart) även jag fick spela och jag vill bara säga att jag är så jävla bäst på tv spel! Spec Fifa! (Läs aaaaaldrig med ironi) ;D Jag fick tom  en egen gubbe i New Castle (magnus favvolag) som hette Sarah Henrysson dä ni! Inte många av er där ute som har spelat en match i New Castle. Sen blev det lite film och lite sömn. Och imorse när jag vaknade var det först jag såg en mysig magnus! Kan det bli bättre?! Nejt veeeek asså!
Men så hände en litteee pinsam sak sen. Magnus gick upp och duchde osv så skule jag gå upp och klä på mej. Men vet ni vem som kommer in där när det enda som skyler min ooootroligt vackra (läs med ironi) kropp är B och minimal trosor. Jo Magnus pappa! Han: Jaha här står du. haha ja här stog jag i hela min nakenhet (nästan) Oh fy vad pinsamt! Men men får hoppas på att karln har sett en halvnaken tjej förut ;D

På morgonen/Fm har jag och Lindha hunnit med att sola och att luncha på paris. Det var gott även om mangorajan tog sin lilla tid att få. Sen betalade jag lite räkningar på posten och aktiverade mitt 3e bankomat kort på mindre än ett halv år. Tuuur att jag aldrig glömmer bort koden! Men den här gången är den lätt! Tack banken!

Nu är jag så trött så jag hade haft munnen full med flugor av mina gäspningar om det hade vart varmt och det hade funnits flugor ute så nu ska jag sätta på ett avsitt av Oc och vila lite innan stallet.

Sarah

Kommentarer
Postat av: Sabine

Skönt att sola :)

2007-12-22 @ 17:26:33
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0