Struntar it

2007-12-12 @ 21:32:22
Nu struntar jag i det här, ja nu ger jag upp! Har återigen försökt sova men utan resultat. Hur kommer det sig att jag alltid annars somnar hur lätt  som helst? Men inte idag när jag måste. hej jag heter Sarah och jag kommer vara övertröttast i stan imorgon och skratta åt allt! ;/ jaja kan va kul det med.
Men guuuuud så tråkigt jag har nu då.. Väntar ju på att Magnus ska titta in men han kommer inte än på typ 1,5 timmar. så vad ska jag göra under tiden? Okej jag ska städa färdigt och sedan duscha o sånt men ändå..

Bonde söker fru
Och hallå Ge mej KP! Det klickar ändå inte mellan han o Jessica och dessutom som är hon lika blåst som den tornadon som härjade i Fairwiev (STAVAS?) i DH i sista avsnittet som kommit ut i USA. Kom o ta me KP!
Och sen den där fredirk kommer nog att bli dumpad så fort sofia inser att hon är sjukt mkt sötare än han. Sorgligt men sant. Han skulle ha valt lena ist hon hade vart lojal hela livet mot han... Den som gapar eter mycket mister ofta hela kakan.  som sagt. Susannes Per Inge har man inte fått sett så mycket av men som hon beskrev han hade jag nog tyvärr också valt han framförUffe. Varför vill man ha berg och dalbana istället för romantisk trygghet? Jani frågan är obesvarad.. Och sist men inte minst så har vi anders och hans Isabelle. Enda valet som jag är nöjd med :) Isabelle är störtskön! kanockså påpeka attt KP skulle ha valt klara. Bortsett från mej då!
Men iaf,

 ALL LYCKA TILL BÖNDERNA OCH DERAS FRUAR/MÄN

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0