Stallet

2007-12-19 @ 18:24:48
Nu har mamma och stefan kommit hem och casper hade då gjort fika så nu har vi även jag hör och häpna druckit kaffe och ätit lite fikabröd, dock inte jag för jag bantar ;D
Nu bär det snart av till stallet och jag hoppas att jag blir lite piggare av den där kopp kaffen så att jag orkar med kvällen. Men det är ju faktiskt lov så :)

Imorgon fyller Casper min bror 12 år så det blir att gå upp kl 7 imorgon och gratta honom. Blir alltså inget Dfs för mig ikväll, men jag får väll hoppas på att jag får en snygg karl på besök hit istället. Jag vill mysa! Då får man även mer motivation till at städa och göra fint så då kanske man kan få ett rent och snyggt rum också. Vill ju tända ljus och ha det mysigt. Dessutom så tycker jag att man ser mycket bättre ut i ljuset från ljus för man ser inte alla skavanker och så. Så vad kan vara bättre än att mysa till ljus med någon man tycker om? Mina skavanker syns inte och karln blir om möjligt ännu snyggare ;)

Tack och hej stallet för mej ;D

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0