Spice Girls

2007-12-20 @ 21:29:42

Såg precis på Spice Girls official reunion. Tycker faktiskt det är härligt att dom startar om på nytt :) Skulle inte sitta helt fel med en biljett till någon av deras konserter, bara föratt få återuppleva gamla minnen och få vara liten 8 årigt fan igen! ;D Undra om jag har kvar mina spice girls bilder någonstans. Får kolla efter dom :)
Och så fort jag ser Spice Girls tänker jag på våra eviga mim framträdanden på strå på roliga timmen eller vad det hette då.  Varje fredag samma sak! Undra om vi blev tjatiga haha! Tror det var jag (Mel C), Jessica Allansson (Gari),, Jenny Lövgren (Emma), Sandra Karlsson (Victoria) och Camilla ? (Mel B). Det var tider det.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0